Bilety okresowe z programem "Nasz Wrocław" Od 1 stycznia 2021 r. zmieniły się ceny biletów komunikacji miejskiej. Każda osoba rozliczająca PIT we Wrocławiu i posiadająca aktywny status w programie „Nasz Wrocław” ma możliwość zakupu biletów okresowych w niezmienionej... więcej
Wymagana aktualizacja aplikacji Urbancard Szanowni Państwo, Aby skorzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej Urbancard, w tym z niższych cen biletów okresowych dostępnych w ramach programu „Nasz Wrocław”, prosimy o zainstalowanie lub aktualizację aplikacji... więcej
Od 4 stycznia 2021 r. anulowanie imiennego biletu okresowego bez konieczności wizyty w BOK Urbancard. Od 4 stycznia 2021 r. anulowanie imiennego biletu okresowego bez konieczności wizyty w BOK Urbancard. Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z ogłoszeniem przez rząd nowych zasad bezpieczeństwa w celu przerwania transmisji COVID-19... więcej
Zmiana taryfy biletowej od dnia 1.01.2021r. Mieszkasz we Wrocławiu i rozliczasz tu swój podatek dochodowy? Chcesz korzystać z taryfy Nasz Wrocław kupując bilety imienne okresowe na komunikację miejską we Wrocławiu? Przystąp do programu Nasz Wrocław! Jeśli posiadasz Urbancard/ Urbancard... więcej
BOK URBANCARD - godziny pracy 24.12.2020 Informujemy, w dniu: * 24.12.2020 (wigilia) czwartek w godzinach 08:00 - 13:00 będzie czynne wyłącznie Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Grabiszyńskiej 9 Biura przy ul. Racławickiej 2-4, Ładnej 1c oraz BOP MPK przy ul. Prusa 75-79 będą... więcej
AKTYWACJA ELS - informacja dla studentów Informujemy, w dniach od 15.09.2020 do 13.11.2020 uruchamiamy trzy nowe Biura Obsługi Studenta URBANCARD Aby korzystać z Elektronicznej Legitymacji Studenckiej jako nośnika elektronicznych biletów okresowych wrocławskiej komunikacji miejskiej,... więcej
Nowa forma płatności w aplikacji mobilnej URBANCARD oraz w sklepie internetowym Uprzejmie informujemy, od 30.09.2020 umożliwiliśmy płatność za pomocą Google Pay: w aplikacji URBANCARD oraz w sklepie internetowym (urbancard.pl) W celu zmiany formy płatności, należy samodzielnie zaktualizować aplikację z poziomu sklepu Google Play... więcej
14.08.2020 BOP ul. Prusa 75-79 Informujemy, Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Prusa 75-79 (Biuro Obsługi Pasażera MPK) w dniu 14.08.2020 (piątek) będzie nieczynne. Pozostałe Biura w tym dniu pracują bez zmian tj. w godzinach 08:00 - 18:00 Za utrudnienia przepraszamy więcej
Kasowniki biletowe - od 30.04.2020 zmiany w rozliczaniu transakcji Uprzejmie informujemy, że od 30 kwietnia br. w kasownikach w pojazdach komunikacji miejskiej została wdrożona nowa wersja oprogramowania, która zmieniła sposób pobierania opłat z rachunku bankowego powiązanego z kartą płatniczą.Rachunek... więcej
Zawieszenie ważności biletów - aktualizacja 25.09.2020 Z uwagi na przedłużający się stan epidemii wprowadzone są następujące zmiany: 1.Wprowadza się zmianę daty automatycznego odwieszenia terminu ważności biletów zakupionych w ramach systemu URBANCARD, a zawieszonych z powodu epidemii... więcej