NOWE ROZWIĄZANIE DLA OSÓB AKTUALNIE NIE KORZYSTAJĄCYCH Z KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ A MAJĄCYCH WAŻNE BILETY OKRESOWE
obowiązuje w okresie 18.03.2020 - 08.05.2020
Wprowadzamy awaryjnie możliwość zawieszenia ważności biletu okresowego!
Pasażerowie, którzy zrezygnowali obecnie z podróży komunikacją publiczną mają nową możliwość - mogą zawiesić bilet okresowy. Wniosek w tej sprawie zainteresowani wysyłają drogą elektroniczną na adres [email protected]
ZAWIESZENIE BILETU ZE WZGLĘDU NA OGŁOSZONĄ EPIDEMIĘ JEST MOŻLIWE JEDYNIE JEDNORAZOWO
Obecnie mamy więc dwa rozwiązania w sytuacji rezygnacji z korzystania z komunikacji publicznej:
anulowanie lub zawieszenie biletu.
Anulowanie:
Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.
Zawieszenie biletu:
Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane - to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty). Pasażerowie mają możliwość jednorazowego zawieszenia biletu.
Odwieszenie (przywrócenie) biletu:
Przywrócenie zawieszonego biletu można dokonać wyłącznie drogą mailową pod adresem [email protected]
Wydział Transportu
Wrocław, 18.03.2020 r.