Zasady rozpatrywania reklamacji dotyczących transakcji realizowanych w Automatach Stacjonarnych

Postanowienia ogólne:

Wyróżnia się następujące typy reklamacji dotyczące transakcji w Automatach Stacjonarnych:

- reklamacja transakcji w przypadku niewydania reszty przy zakupie produktu

- brak zakodowania biletu na Wrocławskiej Karcie Miejskiej

- brak wydruku biletów kartonikowych

- pobranie środków z karty płatniczej pomimo anulowania transakcji

 

Reklamacje zgłaszać można:

- telefonicznie, pod numerem 71 341 12 00

- mailowo, na adres [email protected]

- osobiście w Biurze Obsługi Klienta Wrocławskiej Karty Miejskiej we Wrocławiu (BOK):

ul. Grabiszyńska 9, 53-501 Wrocław pn - pt: 8.00 – 18.00; sob: 9.00 - 14.00

ul. Racławicka 2-4, 53-146 Wrocław pn - pt: 8.00 – 18.00

ul. Ładna 1c, 50-353 Wrocław (300 metrów za Pasażem Grunwaldzkim) pn - pt: 8.00 – 18.00

al. Kromera 21a, 51-163 Wrocław (Biuro Obsługi Pasażera MPK) pn - pt: 8.00 – 19.00

ul. Świeradowska 22, 50-559 Wrocław (Biuro Obsługi Pasażera MPK) pn - pt: 8.00 – 19.00

 

Zgłaszana reklamacja musi zawierać:

  • Imię i nazwisko zgłaszającego
  • Dane kontaktowe – numer telefonu bądź adres email
  • Datę i godzinę transakcji
  • Numer Automatu
  • Numer Wrocławskiej Karty Miejskiej (jeżeli reklamacja dotyczy transakcji na Karcie URBANCARD)
  • Typ i rodzaj Biletu
  • Reklamowaną kwotę (wraz ze specyfikacją wpłaconych nominałów)
  • 4 pierwsze i 4 ostatnie cyfry z numeru karty płatniczej (jeżeli reklamacja dotyczy płatności kartą)
  • Opis reklamacji

Sposób postępowania w przypadku reklamacji transakcji w Automacie Stacjonarnym

  1. Pracownik BOK przyjmuje zgłoszenie reklamacyjne od Klienta, na podstawie którego wypełnia formularz reklamacyjny. Następnie pracownik BOK informuje Klienta o zasadach dotyczących rozpatrywania reklamacji.
  2. Reklamacja rozpatrywana jest niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku konsultacji z firmami zewnętrznymi, termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 30 dni).
  3. W przypadku konieczności konsultacji zgłoszenia z firmami zewnętrznymi, pracownik BOK informuje klienta o konieczności wydłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji.
  4. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie zwrot środków na rzecz Klienta realizowany jest poprzez wypłatę gotówki w BOK lub zwrot środków na rachunek Klienta po uprzednim wypełnieniu dyspozycji przelewu.
  5. W przypadku wypłaty gotówki w BOK, zwrot uznanej kwoty dokonuje pracownik BOK. Klient potwierdza odbiór należności w oświadczeniu końcowym na formularzu reklamacyjnym.
  6. Pracownik BOK na podstawie okazanego przez Klienta dokumentu tożsamości dokonuje weryfikacji zgodności danych osobowych odbierającego z danymi na formularzu reklamacyjnym.
  7. W przypadku zwrotu na rachunek bankowy, Klient wypełnia dyspozycję przelewu, na podstawie którego zrealizowany zostaje zwrot środków (po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, formularz dyspozycji przelewu wysyłany jest mailowo do Klienta).
  8. W przypadku reklamacji rozpatrzonej negatywnie pracownik BOK ma obowiązek wydać, na wniosek Klienta, kopię formularza reklamacyjnego uzupełnionego o ustalenia komisji.
  9. W przypadku reklamacji rozpatrzonej negatywnie pracownik BOK informuje Klienta o prawie do odwołania się od decyzji w formie pisemnej.
  10. Odwołanie rozpatruje i zatwierdza Kierownik Biura Obsługi Klienta w terminie 14 dni roboczych.
  11. Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego formularz reklamacyjny uzupełniony o ustalenia komisji i oświadczenie końcowe zostaje zarchiwizowany w BOK.
Utworzono piątek, 20 grudnia 2024 15:29:00