Automaty stacjonarne płatności gotówkowe - INFORMACJA Szanowni Pasażerowie W ostatnim czasie na terenie Wrocławia odnotowujemy liczne próby włamań do biletomatów. Uszkodzenia, będące wynikiem aktów wandalizmu, choć często niewidoczne dla użytkowników, uniemożliwiają realizację... więcej
Przerwa w działaniu BLIK 08.04.2022 02:00-2:30 Uprzejmie informujemy o planowanych przez operatora BLIK pracach administracyjnych, które odbędą się w dniu 8 kwietnia 2022 r w godzinach 2:00 - 2:30. W tym czasie płatności BLIK będą niedostępne. Przepraszamy za niedogodności z tym związane. więcej
Blokowanie kart płatniczych w systemie URBANCARD? Wyjaśniamy Komunikat o blokadzie karty oznacza, że poprzednio wykonana w systemie transakcja zakończyła się odmową pobrania środków z konta bankowego Pasażera. W takim przypadku kasownik podczas próby dokonania płatności za bilet wyświetli... więcej
Godziny pracy 24.12.2021 oraz 31.12.2021 BOK URBANCARD Informujemy, w dniu: * 24.12.2021 piątek (wigilia) w godzinach 08:00 - 14:00 będą czynne: Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Grabiszyńskiej 9 , Biuro Obsługi Pasażera MPK przy ul. Świeradowskiej 22 oraz Biuro Obsługi Pasażera MPK przy al. Kromera... więcej
Zmiana godzin pracy BOK URBANCARD przy ul. Racławickiej 2-4 Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku zaistniałą sytuacją epidemiczną zostaliśmy zmuszeni do skrócenia godzin pracy jednego z naszych Biur Obsługi Klienta BOK przy ul. Racławickiej 2-4 będzie czynny w następujących godzinach: -... więcej
Elektroniczny proces reklamacyjny! Nowa funkcjonalość strony www.urbancard.pl Elektroniczny proces reklamacyjny! W pierwszym kwartale 2021 roku strona www.urbancard.pl została wzbogacona o funkcjonalność umożliwiającą pasażerowi sprawdzenie historii biletów elektronicznych nabytych w Kasownikach z wykorzystaniem... więcej
Zmiana lokalizacji Biura Obsługi Pasażera MPK Biuro Obsługi Pasażera MPK Zmiana lokalizacji od 22.11.2021 Uprzejmie informujemy , od dnia 22 listopada 2021 r. (poniedziałek) Biuro Obsługi Pasażer MPK rozpocznie prace w nowych lokalizacjach: - al. Kromera 21a , Biuro będzie czynne w godzinach... więcej
Sprawdź historię swoich biletów - usprawnienie funkcji W październiku zmodyfikowaliśmy funkcję „Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku” dostępną w urządzeniach znajdujących się w pojazdach. Dotychczas na ekranie prezentowane były wyłącznie aktywne bilety jednorazowe lub czasowe uprzednio nabyte w... więcej
Uwaga STUDENCI 2021 Informujemy, że od dnia 16.11.2021 Biura Obsługi Studenta URBANCARD zakończyły swoją działalność. Wszystkie formalności związane z aktywacją funkcji URBANCARD na Elektronicznej Legitymacji Studenckiej można załatwić w Biurze Obsługi Klienta... więcej
AKTYWACJA ELS 2021 W Biurach Obsługi Klienta URBANCARD i Biurach Obsługi Studenta URBANCARD mogą być aktywowane Elektroniczne Legitymacje Studenckie wszystkich uczelni, które zostały objęte systemem URBANCARD (lista poniżej). Uniwersytet Medyczny im.... więcej